nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Upp till bevis!

16 kommentarer

Det vankas teoriprov och bevis på att man kan. Efter lunch är det dags och jag längtar faktiskt – det ska bli så skönt att ha en tredjedel av teorin avklarad! Än så länge känns det bra – I’ve got this! Men ni får gärna hålla en tumme eller två ändå 😉

20121109-101223.jpg

16 tankar om “Upp till bevis!

  1. Lycka till! You can do it! 🙂

  2. Kanske för sent att önska lycka till, men hoppas det gick bra!

  3. Nu är det nog försent att önska lycka till, men jag tror att du fixade det alldeles galant 🙂

  4. Åh. Hann aldrig önska dig lycka till !! Men jag är helt säker på att det gick riktigt bra =)

  5. Hej, jag skulle vilja skicka ett mail till dig och fråga om hjälp med min c-uppsats som kommer att handla om träningsbloggars påverkan. Vart kan jag maila? 🙂 / Johanna

Lämna en kommentar