nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Oops

Lämna en kommentar

Det var visst krångligare än jag trodde – det där med att uppdatera regelbundet nu när man aldrig sitter vid datorn längre. När man vill spendera all ledig tid med familj, djur och natur istället för att sitta inne mellan fyra väggar. Men så får det vara nu. Min sommar får handla om att finna nya krafter och tillbaka till rutinerna jag trivs med.

Ska alldeles strax möta upp tredje klienten för dagen och sen blir det egen träning. Såhär såg det ut igår på träningsfronten:

20130626-104626.jpg

Plus ett gäng plank-varianter. Börjar kännas ordentligt idag.

Kommentera

