nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

It’s been a while…

4 kommentarer

Det är med rostiga fingertoppar mot tangenterna jag letar mig in här. Det var så längesen det flöt nu, obehindrat, lätt och med sprittande energi. Längesen fingertopparna hade eget liv och massor att berätta. Well, dom har fortfarande massor att berätta; om det där med kamper, nya insikter och att vara ett gäng erfarenheter rikare; men de är inte riktigt så frispråkiga som de en gång varit. Men det har börjat spritta till lite ibland nu. Jag märker att det finns sådant som vill ut. Luftas och diskuteras. Eller helt enkelt bara konstateras. Präntas ned i ord – få ett erkännande liksom.

Så kanske vågar jag till och med påstå att jag är på väg tillbaks hit. Till bloggen, till inläggen och till er. Kanske inte som tidigare. Troligtvis inte som tidigare, för mycket har hänt sedan dess. Men på mitt sätt. Kanske lite trevande först, tills jag finner min balans. Men jag hoppas ni finns kvar här ändå, någonstans.

För jag har bara varit tyst ett tag. Men vid liv.

20130603-144538.jpg

4 thoughts on “It’s been a while…

  1. Jaaaa. som jag har längtat =)

  2. YAY! Längtat efter update! =D

  3. Åh, vad glad jag blev när jag såg ditt namn i min lista. Ibland behöver man ju paus för att komma på vad man vill och inte vill.

Kommentera

