nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

OUCH

2 kommentarer

20120516-223144.jpg

Kom just hem & ni fattar inte magknipet jag har alltså! HUR sjutton klarade jag av att gå så många timmar utan mat back in the days!? Nu har jag gått i drygt 7 timmar och bara fått i mig ett äpple – och min kropp är i totalt uppror. Jag svär den försöker ta livet av mig inifrån för att hämnas på mitt slarv med att plocka med tillräckligt mycket nödproviant i sådana här oberäkneliga tider! Sitter här och panik-trycker-i-mig lax för att lugna magen, men SHIT alltså! PAIN. Och jag är tamejfan den smärttåliga typen!

Men nu är jag tillbaks i alla fall. I bloggosfären that is. Vad har ni haft för er idag?

2 tankar om “OUCH

  1. Jag är så glad att jag hittat din blogg, den är grym!! 🙂

Lämna en kommentar