nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Jag och skrutten

4 kommentarer

20130317-065709.jpg

Efter månader av väntan och år av längtan har skrutten flyttat hem till oss. Tog inte lång tid förrän han tydligt kände sig hemmastadd och vår första dag här i stan gick över förväntan bra. Ni anar inte vilket litet charmtroll han är! Otroligt tydlig i sin kommunikation, signalerar tydligt när han vill ut och är så gosig och happy-go-lucky att man blir alldeles rusig av lycka när man ser honom. Hittat en kompis har han också – i spegeln. Har nog inte riktigt fattat än att det är han själv han ser, men han pussar på och leker med spegelbilden så fort han får syn på den.

Idag har jag varit uppe sen fem i morse med honom eftersom han vaknade och ville ut. Ätit, busat, småsovit på soffan och nyss varit ute en sväng och lekt runt i snön som ligger över gräsmattan. Nu har han däckat förnöjt i soffan och i sovrummet hör jag mannen snusa. Männen i mitt liv.

Haha… Jepp. Så ni kan ju förbereda er på bildbomber framöver😉 Lite träningsrelaterade inlägg kommer givetvis med – lite senare. Nu ska jag passa på att ta en powernap.

4 thoughts on “Jag och skrutten

  1. Åh. såg honom på Instagram…helt otroligt söt =)

  2. Åhhh!!! Är det en siberian husky? Min drömhund!!!

Kommentera

