nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Madde-måndag

Lämna en kommentar

Så gårdagen blev en lugn en. Kroppen befann sig i en tydlig kolis-koma efter helgen hos föräldrarna och de pass jag skulle haft med kunder på eftermiddagen hade man bett mig att flytta fram i veckan. Så istället blev det lite fix hemma, lite ring och planering. Och en alldeles fantastisk eftermiddag med Madde, en utav mina absolut närmaste vänner. Jag tog mig bort till Frescati för att möta upp henne och så begav vi oss ut på en lång och skrattfylld promenad i solen. Nu är ju vi två förvirrade tjejer med vad man kan kalla för bristfälliga lokalsinnen, så vårt försök att ta oss runt Brunnsviken ledde istället till att vi gick helt vilse (fråga mig inte hur) och promenaden som skulle ha tagit kanske en timme blev till två, till tre. Men inte gjorde det någonting! När solen skiner och himlen är alldeles blå och man har världens finaste sällskap så är det inte mycket som spelar roll alls. Så vi njöt av nuet, skrattade tills våra magar värkte och diskuterade allt mellan himmel och jord. Tog tusentals (obligatoriska) hoppbilder och blev hopplöst varma – har ni märkt vilken fantastisk liten pulshöjare det är om man håller på en stund?😉

Till slut vandrade vi rätt ut på isen och körde fågelvägen. Hamnade i Hagaparken och vidare mot Odenplan för att värma oss på ett fik. En alldeles perfekt Madde-måndag blev det.

20130312-120320.jpgNi har väl för övrigt inte missat att jag nu skrivit ut kontaktuppgifter på bloggen? (Fliken ”Kontakt” längst uppe.) Så är DU sugen på info kring personlig träning med mig – hör av dig!

Kommentera

