nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Hjärtvärme

2 kommentarer

Så var ännu en dag över och alldeles strax ska jag hoppa i säng. Ville bara titta in och dela med mig av dagens höjdpunkt:

20130312-215206.jpg

Fick sms:et av en kund efter vårt pass idag – kan ni tro att det värmde i lilla hjärtevrån eller vad? Så kul att få den typen av gensvar hos kunder, det gör jobbet så mycket roligare än det redan är och jag uppskattar den fina lilla gesten något enormt.

Andra bilden är kvällens middag som mannen ordnat tills jag snubblat in genom dörren efter jobb och träning. Blev ett axel-/magpass idag som vart riktigt bra! Men vi tar det imorgon. Nu måste jag ta natt innan jag däckar i soffan!

2 thoughts on “Hjärtvärme

  1. =) Underbart fina du.. det är du värd !!!

  2. aw, vad kul. det rä du värd🙂

Kommentera

