nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Fredagskärlek

1 kommentar

På jobbet och ska alldeles strax träna innan min kund kommer. Fredag den här veckan innebär veckans bonuspass = jag får göra vad jag vill! Woop! Hörde jag någon säga bröstpass? Kanske till och med en sväng tabata med KB-swingar, just for fun?

Och förhoppningsvis lyckas jag och mannen ta oss till Västergötland senare ikväll. Om bilen vill samarbeta. Här får ni en gammal bild från pw:n med Sara, i brist på något nyare😉

20130308-150022.jpg

One thought on “Fredagskärlek

  1. Den bilden är helt ljuvlig!

Kommentera

