nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

En såndär liten lista

3 kommentarer

Projekt komma igång med bloggandet igen är på gång och vad kan vara bättre då än att svara på frågor? Den här lilla listan har cirkulerat runt på ett par träningsbloggar och nu tar även jag mig an den, efter att Annie nominerat alla läsare. (Och jag i min tur nominerar nu er!)

 

1. Vad ville du bli som liten? Oj, massor! Det har nog varit det största problemet – att välja sen 😉 Men veterinär framförallt (insåg dock jag skulle må så extremt dåligt av att se djur lida och dessutom behöva avliva djur, så jag lät den barndomsdrömmen vara). Ville också bli rockstjärna, konstnär, författare, ridlärare, advokat, lärare och journalist.

2. Vad är du idag? Personlig tränare – det var en nyhet för er va? 😉

3. Vart vill du helst resa? ÖVERALLT. Vill se allt, uppleva nya platser och kulturer, träffa nya människor och få nya insikter. En av mina största resedrömmar besannades i årsskiftet då jag reste till Hawaii och fick simma med vilda delfiner.

4. Var ser du dig själv om 5 år? Svårt. Jag har svårt att planera så långt framåt och kan skifta mycket. Men framförallt vill jag ha utvecklats enormt i min PT-roll. Jag vill ha flyttat ut en bit från stan med mannen (och hunden!!!) till en plats nära vatten och skog, men ändå relativt nära in till stan. Vill vara i toppform och ska definitivt ha klarat av att göra BRA och ordentliga chins by then!

5. Rött eller vitt? Nu dricker ju jag ytterst sällan eftersom jag tappat suget för alkohol väldigt mycket de senaste två åren, men skulle jag välja så blir det vitt.

6. Sommar eller vinter? Sommar alla dagar om året! (Och vår. Sommar och vår är världens bästa årstider!) Är en riktig sol-junkie, hatar att frysa och älskar sommarnätter.

7. Skog eller hav? Allt. NATUR. Tack. 

8. Vad gör dig ledsen? Åh, om ni bara visste vilken storgråtare jag kan vara! Mest för att jag är extremt blödig och hatar när människor/djur far illa. Det framförallt gör mig ledsen. På riktigt, i böcker eller på film. Spelar ingen roll jag gråter floder oavsett.

9. Vad är det bästa du vet? Oj… Kärleken (mellan människor, till träningen, till musik, till livet i stort – kärlek i alla fina, rena former helt enkelt), att sprida glädje och choklad!
quotes-of-happiness-some-on-yourself-motivational-inspirational-525200

3 thoughts on “En såndär liten lista

  1. Vilken rolig lista =) Tar nog efter den någon dag.
    Bra pass du fick tillockså =)

  2. Blir så glad när de kommer lite fler inlägg från dig än vanligt – miss it!

Kommentera

