nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Update

5 kommentarer

Så blev det visst ett mindre uppehåll här. Jag har liksom helt glömt bort att titta in för så mycket händer i livet just nu att verkligheten tar tiden från bloggandet och tiden som förr spenderats vid datorn har minskat kraftigt. Så vad händer för min del egentligen? Well ni ska få en liten inblick:

• Jag har jobbat och börjar vänja mig alltmer vid att numera träna människor for a living. Och jag älskar det! Varje dag är en dag fylld av nya insikter, lärdomar och glädjeämnen tillsammans med klienterna.


• Har äntligen kommit igång med den egna träningen igen och börjar finna träningsglädjen på nytt! Just nu ligger det en otrevlig förkylning i min kropp och den här veckan har jag därför tagit det lugnt på träningsfronten.


• Som ni läst har jag ju blivit moster och därmed funnit en ny stor kärlek i livet; systersonen Milou. Världens gosigaste lilleman! Det suger dock att bo så långt ifrån familjen för man går miste om så mycket…


• Pluggandets slutfas pågår för fullt och imorgon skriver jag (peppar peppar ta i trä) mitt sista prov på PT School – jag SKA ha licensen i min hand till helgen! Det har varit otroligt tufft och en period fylld av mental stress sedan oktober – så jag längtar SÅ mycket efter att bli färdig och kunna andas ut ett tag. Livet har liksom hamnat i något slags paus-läge den här tiden, ska bli skönt att få trycka på PLAY igen. (Och ha tid för lite nära och kära igen!)


• Och så ännu en fantastiskt spännande nyhet: om lite drygt en månad får vi äntligen välkomna en ny och efterlängtad familjemedlem – lille Eldar. Alla ni som hängt med här i bloggen har nog era aningar om den enorma kärlek jag hyser för djur och hur mycket jag saknat att ha dom runt mig sedan jag flyttade hemifrån och sen nåt år tillbaks slutade hänga i stallet. Gissa om vi är glada att i framtiden ha en liten gris att växa och utvecklas tillsammans med?! Och gissa vem som kommer få pw:s och joggingturer så det räcker och blir över i många år framöver😉

Jag kommer tillbaks här ska ni se. Bara jag tar mig igenom den här veckan. Tills dess hoppas jag att ni står ut med lite tystnad och har tålamod med mig🙂

20130221-143818.jpg

5 thoughts on “Update

  1. Men guuud vilken söt hund! Hoppas du bloggar mycket om denna!

  2. Stort lycka till med provet! *heja heja*

  3. Åh vad kul att du är tillbaka och skriver lite =) Men jag förstår att det är fullt upp.. Kul att du trivs med jobbet =)

  4. Jag skickar pepp till provet – du klarar det här. hejja hejja!

Kommentera

