nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Fina onsdag

2 kommentarer

Onsdag och en riktigt bra sådan. Något trött och seg (fortfarande inte nån morgonmänniska som vaknat i mig) men glad och motiverad idag. Varit på jobbet sedan 7:30, ringt, planerat och haft PT-kunder. Och däremellan tränat själv. Det märks att det går förkylningar – gymet har varit skitlugnt idag även under ”rusningstider” och tidigare i veckan har det ringt in ett par avbokningar.

Vilka grymma kunder jag har för övrigt! Idag har dom visat på så mycket kämparglöd och träningsglädje att jag blir alldeles lyrisk – och väldigt motiverad vad gäller min egna träning. Älskar att se hur de utvecklas och gör framsteg – bara mellan seten kan man liksom se att det händer saker och det gör mig så jädrans stolt och glad.

Anyways.. Tittar in lite senare. Ska stjälpa i mig lite mer kaffe och snart är det dags för ett till PT-pass.

20130213-151615.jpg

2 thoughts on “Fina onsdag

  1. Fina du. Vad glad jag blir för din skull🙂

  2. Kul att det rullar på PTandet och kul att läsa om.

Kommentera

