nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Happy Wednesday

7 kommentarer

20130206-160220.jpg

Nerverna började äntligen ge med sig idag. Nej kanske inte konstant, men tillräckligt mycket för att slappna av och ha riktigt kul med klienterna. Känslan när en klient efter passet ligger på golvet, dödstrött, men ändå gör tummen upp. Bästa passet på riktigt länge! Hemskt och underbart, precis som det ska vara! Det här vill jag absolut köra igen! utbrister människan och spricker upp i ett enda stort leende. Jäkligt fin känsla – och boost för självförtroendet. Jag kan ju! Ju mer jag vågar slappna av desto bättre märker jag att jag själv blir. Så skönt. Nu ska jag bara fortsätta jobba på den biten och på att lära mig mer, mer, mer.

Strax innan lunch körde jag ett apjobbigt pass för mage/armar. Ville typ spy på allvar. Men fan vad härligt att känna sig så slut i musklerna efteråt! (Märks dessutom ordentligt att jag var död i ryggen efter igår..) Körde bland annat en superset till failure med bosu-planka och russian twist och fick publik. Kvinnan tittade med stora ögon och frågade om det där kändes och jag kunde inte annat än att skratta och nicka. För nog känns det alltid. Som sjutton. Nöjd med passet. Nöjd med att inte ha tvingat mig igenom det idag kan faktiskt känt mig ganska motiverad – äntligen.

Aja people. Nu ska jag strax möta upp dagens sista klient och på begäran introducera gymets maskiner för henne. Sen blir det hem till kärleken och skolböckerna.

7 thoughts on “Happy Wednesday

  1. Skulle så himla gärna vilja se hur det där supersetet ser ut! Kan du inte filma eller fota och visa?🙂

  2. Det vill jag också se🙂

  3. =) Kan du inte visa övningarna för supersetet. ?

  4. +1 på bilder/film av supersetet!

    Jag har den stora äran att ha fått kontakt med magdalena bibik och ha henne som mentor/bollplank/coach. Jag följde med henne i onsdags och det var SJUK kul. jag ångrade i en kort sekund att jag var tvungen att hoppa av min PT utbildning, men livet är inte över snart kan jag komma igång med utbildningen och bli PT!
    Poängen: det vore intressant att läsa om dina tankar kring förhållningssätt till kunder, generleea funderingar, lärdomar osv. Om du vill dela med dig alltså

    • Kul! Magdalena har ju jobbat en hel del med Patric Westerlund (Crazy p) som jag skrev en del om i somras/höstas när jag tränade med honom. Förstår att det är trist att inte kunna fullfölja utbildningen men som du säger – det är aldrig försent.
      Kommer givetvis dela med mig av funderingar och tankar fortsättningsvis med, som jag ju alltid gjort. Men först måste jag landa lite i jobbet och dessutom ta hänsyn till vad jag kan skriva och inte skriva om nu när jag också representerar någonting. Men mitt förhållningssätt kommer nog alltid att lysa igenom🙂

Kommentera

