nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Post workout

1 kommentar

20130205-142148.jpg
Här sitter jag kvar på jobbet och samlar ork nog att åka hem och plugga. Avslutade nyligen mitt axelpass som jag körde efter att ha kört ett pass för ryggen med Omid och nu är jag pretty skakis. Knaprar på riskakor och dricker protte (TACK Annie för att du skrev om caramel-prottet på bloggen för jag älskart!) och skrattar lite åt hur jag har svårt att skriva med såhär skakiga fingrar.

Körde olika chins och roddar på tyggpasset idag. Förväntar mig en störd träningsvärk efter den riktigt bra kontakten jag fick idag och efter att ha fått ett vakande öga som hjälpt mig att finslipa tekniken. Har fortfarande svårt att få bak och stabilisera axlarna – särskilt högra som gärna åker fram efter skadan – så det finns verkligen att jobba på där.

Riktigt skönt att känna sig trött och mör i kroppen igen. Och vilken tur jag hade som lyckades tajma in Omids ryggpass – för jag behövde verkligen den motivationen idag. Så skönt med nya insights, feedback och framförallt push. För det är något jag saknar som ini…! Jag blev verkligen bortskämd med världens – nej universums – bästa träningspartner för ganska exakt ett år sen och det finns ingen som riktigt kan fylla den platsen efter det. Nu när vi inte tränar på samma gym eller samma tider längre. Jag måste erkänna jag varje dag typ ber böner (!!) om att omständigheterna ändras så att vi kan köra ihop igen för det är verkligen inte samma sak utan Viking. Han fick mig att ge dom där 10 sista procenten, när man redan trodde man gett 100%, som liksom tog träningen till en helt ny nivå. Just nu lyckas jag knappt komma i närheten kan jag känna. So yeah, jag saknar min partner in crime på träningsgolvet. Jag saknar det with a passion!

One thought on “Post workout

  1. Åh vad är det för protte ?? =)

Kommentera

