nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

I stan igen

6 kommentarer

Så var man tillbaks i stan efter ännu en fantastisk helg på landet. Ser det nästan lite som symbolik att det underbart soliga vädret och klarblå himlarna idag är fullkomligt grå och intetsägande när jag vaknar och tittar ut genom fönstret – precis så känns det som jag gjort sen vi låste dörrarna och satte oss i bilen hem. Bytte gröna skogar och blå vatten mot asfalt och stadsbuller. Tappat färg. Ska råda bot på det senare med en löprunda och ett besök på utegymmet. Tycker att det borde gå att vara där nu när så mycket av snön töat bort, så vi får se.

Annars kommer här en liten bildbomb från helgen.

20130204-091839.jpg

6 thoughts on “I stan igen

  1. Bilderna skvallrar om en underbar helg!

  2. Mysigt det ser ut! Nu längtar jag också ut på landet…

  3. vilka underbara bilder! ser ut som en grym helg.
    Vad blev det för målning?

  4. Urfina bilder !!! Hur gick löprundan?

Kommentera

