nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Tröttmössa

Lämna en kommentar

20130122-113718.jpg

Här sitter jag med skolböckerna igen och försöker hålla ögonen öppna. Dygnsrytmen är fortfarande lite off, men det börjar bli bättre nu även om jag idag har otroligt svårt att hålla ögonen öppna. Funderar starkt på att sätta fast ögonlocken med klädnypor, sådär som Pluto.
Ska alldeles strax försöka få i mig lite lunch och sen blir det jobb. Idag ska jag börja sätta mig in i och ringa runt till mina klienter. Dags att boka in våra första möten och pass minsann! Känns superkul, spännande och to be frank lite, lite läskigt.

Kroppen ömmar för övrigt ordentligt efter gårdagen. Underbara känsla!

Kommentera

