nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

AMRAP med Sara

Lämna en kommentar

Jisses vad trött jag är! Så väldigt skön känsla att vara så mör och trött i hela kroppen som man blir efter ett riktigt bra träningspass. Det var ett tag sedan jag orkade ta ut mig såhär – särskilt mentalt. Tror att det är en kombo av lättnaden över att jag fick jobbet jag ville ha, fått sova ut ordentligt i helgen och dessutom hade träningspartner idag. Åkte in en sväng till skolan för att plugga/planera lite med Sara och fick med mig henne ner till skolgymmet efteråt för en AMRAP. Hon nämnde nångång i höstas att hon gärna ville köra det med mig, efter att ha sett mig i farten på skolgymmet, och idag passade ju perfekt. Även fast jag tänkt göra något helt annat från början. Man får ta vara på tillfällena då man kan få lite extra pepp, särskilt efter en period då motivationen varit låg för den egna träningen. Känner hur den börjar återvända nu, sakta men säkert. Insikten om att man från och med imorgon kommer jobba på PT liksom blåser liv i motivationen som legat som sovit, helt klart🙂20130121-191831.jpg

Kvällens AMRAP: Knäböj med axelpress – KBswingar – Raka marklyft – Armhävningar – Bollindrag (mage). På 20 minuter hinner man ta död på sig själv rätt ordentligt om man bara vill, ingen tvekan om den saken.

Kommentera

