nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Busy busy

4 kommentarer

Tittar in en sväng i helgen. Just nu är det lite fullt upp you see. Som nu till exempel – spenderar min fredagskväll med att slötitta på Rockstar och fnula på det där med periodiseringar och träningsupplägg. Uppgift jag har fått i den rekryteringen jag befinner mig i. Berättar mer så småningom, vill liksom inte snacka för mycket innan jag har svart på vitt vad som händer med framtiden.

För övrigt, har jag nämnt jag är tokförälskad i mina nya pjuks från Reebok? Stört sköna!

20130118-232317.jpg

4 tankar om “Busy busy

  1. Såg en snygging i bilagan till Aftonbladet igår 🙂

  2. 🙂 Härligt tjejen… skuller ha på mig de snygga skorna dygnet runt =)

  3. Absolut inte som en mupp, dumheter!

Lämna en kommentar