nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Det går lite segt

2 kommentarer

20130117-102304.jpg
Det går lite segt den här veckan. Det mesta vill säga. Fortfarande rätt ordentligt jetlaggad (igår och tisdags var heeeemskt) men jag har åtminstone kommit upp ur sängen idag, även om sömnen inte är mycket att tala om. Ut och pw:a i snön medan jag pratade med mamma om allt som hänt på sistone – och självfallet om lillsyrrans bulle i ugnen som förväntas vara färdigbakt nu i slutet av månaden. Kan inte fatta jag ska bli moster! Sjukt spännande!

Det går likaså segt med att komma igång på bloggfronten men det får helt enkelt ta sin tid. Jag kommer igen så småningom. Troligtvis när träningen och sånt flyter på som det ska igen. Som ni ser blir det ju mestadels mat nu 😉 Anyways. Ska se klart på Biggest Looser och dricka upp min hemgjorda limejuice och sen blir det plugg. Imorgon är det tenta igen.

2 thoughts on “Det går lite segt

  1. Mumsigt =) Härligt med en pw iaf…… men som sagt, segt med jetlag. Hur länge brukar det ta att vara tillbaka på banan igen? Har liksom aldrig varit jetlagad =)

    • Haha ingen aning, har aldrig varit det förut heller 😉 wiki säger det kan ta upp till en vecka/tio dagar. Men jag tror det kanske har förvärrats för min egen del då jag är/varit extremt stressad under större delen av hösten/vintern. Kroppen och huvudet har liksom inte så mycket motståndskraft just nu.
      Men tror det kanske börjar vända nu med jetlagen iaf, hoppas det.

Kommentera

