nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Pirr i magen!

1 kommentar

Midnatt och jag har just hoppat ur sängen. Sitter här med min kaffe, full av fjärilar i magen och målar naglarna. Nu är det inte långt kvar tills jag tar taxin ut till flyget mot Hawaii. Dessutom väntar en kompisdejt på Arlanda – grymt att ha vänner som jobbar där ju så man har nåt kul att fördriva tiden med😉

Ska försöka hinna med sista delen av årskrönikan innan jag åker.

20130103-000609.jpg

One thought on “Pirr i magen!

  1. Gud va härligt! Have fun!!

Kommentera

