nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Love for Smoothies

3 kommentarer

Är just nu inne i en period då mina cravings helt riktat in sig på smoothies.

Så – har du något fantastiskt gott (och gärna enkelt) recept jag borde testa? Dela med dig av din favorit! Skicka recept (och gärna en liten härlig bild) till mig på fariahn@hotmail.com så sammanställer jag en super-smarrig-smoothie-lista och publicerar här på bloggen så att vi alla kan njuta av alla goda recept i vinterrusket. Vad sägs om det?🙂

smoothie-1-e1284148619117 Smoothies-1-900x250F three-fruit-smoothies

3 thoughts on “Love for Smoothies

  1. Jag älskar smothies =) Men har inget recept på något lager, improviserar alltid. Tar typ det jag har hemma =) Kiwi är alltid en höjdare att ha med.

Kommentera

