nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Just nu

6 kommentarer

20121215-175143.jpg

…sitter vi på tåget mot Gamla Stan, hungriga som vargar. Konserten var super, orkestern riktigt apgrym och den enorma kören mäktig. Lucia har alltid varit min favorithögtid (jag vet det egentligen var tidigare i veckan), så himla stämningsfull och magisk. Måste dock erkänna den var ännu mer magisk när man var yngre och själv sprang runt och lussade med musikskolan. Blir alltid sådär väldigt nostalgisk när jag tänker på det.

Är ni lucianördar?

6 thoughts on “Just nu

  1. Har ni varit på luciagrejen på Friends?
    Gissar att det var en ganska maffig upplevelse.

    … åsså kan jag fan inte låta bli att tycka att översta bilden ser ut som ett klan-möte i Mississippi. Det fattas bara ett brinnande kors.
    Måste vara en märklig syn för dem som är ”nya” i landet och inte har sett ett luciafirande förut.
    😀

  2. Men åh vilken mysig dag!! Och vad fantastiskt fin bloggen blivit🙂
    Jag håller tummarna på att vi kan få till ett träningspass i veckan!
    Kram

Kommentera

