nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Vackra vinterland

5 kommentarer

20121203-154927.jpg
Nej jag har aldrig varit mycket för vintern. Har aldrig tyckt om att frysa, saknar alltid solens värmande strålar och känslan av marken under bara fötter. Men jag har alltid haft en stor kärlek för det vackra i livet. Naturen, skönhet i landskapen och dess färger. Så när det kommer dagar som denna kan jag inte låta bli att sucka lyckligt och glädjas över hur hjärtat bultar hårt i mitt bröst. För så vackert är det, när snön ligger vit och oförstörd och glittrar i solljuset. Den blå himlen, snöflingorna som fastnar i mitt hår när vinden drar genom trädkronorna och dom rosiga kinderna som möter mig i spegeln när jag kommer hem.

Så ja, vintern har sin skönhet den med. Glöm inte bort att stanna upp en minut då och då – varje dag – och se skönheten i den. Lite musik på det.

5 thoughts on “Vackra vinterland

  1. Oj, plugget. Redag slut, shit vad snabbt det har gått🙂 Bra jobbat !!

  2. Ja, det är så himla vackert ute nu! Synd att man sitter på ett kontor och missar solen🙂
    Jag körde triceps på gymmet i söndags och jag försökte komma ihåg alla tips du gav och jäklar vilken träningsvärk jag har nu. Tack!😀

    • Ja verkligen, har ju suttit inomhus konstant nu under kursen och missat allt det fina. Försökte ta igen det igår och ska ut en sväng idag med baraföratt🙂
      Kul att tipsen kom till användning😀

  3. Vackra kvinna skulle jag vilja säga! Vill återigen förtydliga hur mkt pepp och inspo du ger mig inför gymmet. Och erkänner mig liiiite lite glad över att din superintensiva utbildningsperiod snart är över så att jag kanske får liiite mera nocolesorayablogg att bita i😉 Kramen!

Kommentera

