nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Två sätt att stretcha rotatorcuffen

8 kommentarer

Fick en läsarfråga om hur jag stretchat den här perioden då jag upplevt att jag blivit bättre i mina armhävningar. Tänkte ni ska få en liten kik på övningarna jag gjort så jag spelade in ett muppigt videoklipp åt er. Ha i åtanke att den här tjejen blir sjukt nervös av att spela in videoklipp såhär, så säger jag något knasigt eller om ni inte förstår vad jag menar – släng iväg en kommentar så ska jag göra mitt bästa för att förklara det. Och låt mig veta om ni provar, vad ni känner och allt annat ni kan komma på 😉 Kom också ihåg att när jag säger att mina armhävningar förbättrats så menar jag genom en kombination av stretchövningar där denna bara utgör en tredjedel!

Såg för övrigt nu att det är nåt konstigt med ljudet i andra halvan av klippet, men hoppas ni förstår ändå. Annars får ni helt enkelt fråga!

Annonser

8 thoughts on “Två sätt att stretcha rotatorcuffen

  1. OMG vad du är snögg tjejen! =O FInfin video! =)

  2. Men åh vad FIN du är Nicole! Kul att höra dig prata, och det var ett härligt snack med mycket bra info och enkelt förklarat. Super!!

  3. Åh vad kul med en video. Mer sådant =)
    Härligt att det gick/gått bra med dina PT-kunder.

  4. Det är så modigt att gå utanför bekvämlighetszonen! Man måste börja någonstan-keep up the awesome work

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s