nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Working it outdoors

7 kommentarer

20121119-195357.jpg

Dagens workout:

Cirkelträning i skogen. Varje station x 10 repetitioner och därefter vila. Tre varv totalt.

Uppvärmning: Springa till utomhusgymmet (ca 15 min).

Cirkeln: 1) ”Kettlebells”-swingar 2) Boxjumps 3) Stående rodd med stock 4) Tåhäv med stock 5) Pull-ups/Hänga statiskt (träna greppet) 6) Sit-ups på lutande bänk 7) Bära sten 8) Snabba step-ups på bänk 9) planka.

Nedvarning: Springa/pw:a tillbaks hem (ca 15-20 min).

7 thoughts on “Working it outdoors

  1. Avis! Verkar mysigt med uteträning!

  2. Vart vart vart i Lill-Jansskogen!?

    SV 1: Ja, men jag tror det är smart att börja jobba lite först (beroende på vad du har för erfarenhet innan), för att ha lite ”kött på benen” och ha mer förståelse för hur det funkar där ute på gymmen!

    SV 2: Ja! Verkligen, spännande att hoppa på nästa utb! Hojta till om du vill öva på någon, jag har allt som behövs liksom!

    • Okej, när jag säger Lill-Jansskogen så KAN jag ha fel hahaha.. jag fick höra att det heter så men jag vet inte själv. Men om man tar vägen som går bakom KTH och förbi tennisstadion, ryttarstadion & prisextra och sen svänger av mot Fisksätra (?) och Stora Skuggan så ligger det där mellan elljusspåren och mountainbike-spåret. Får rita en karta om det blir för luddigt😉

      Tror också det är bra att ha kött på benen – många gånger är det A och O. Och tack! Jag hojtar definitivt till om jag behöver testa🙂

  3. Skönt att få kötta utomhus!!
    Jag spanar på mina möjligheter och snart blir det av!

  4. Fan vad kul! Vill också ha utegym i närheten!

Kommentera

