nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Lazy Saturday morning

1 kommentar

Idag har jag inget på schemat. Verkligen INGET! Känns helt fantastiskt att inte behöva öppna en skolbok på en hel dag, att inte behöva passa någon tid eller vara någonstans. Såna dagar behöver jag verkligen – det är då jag laddar batterierna.

Började den här morgonen med sovmorgon och mysfrulle med tända ljus i mörkret. Gud så jag behövde dom där extra timmarna av sömn! Det är första natten på hela veckan som jag faktiskt kunnat somna och sen sova utan att vakna tio gånger per natt för att axeln gör ont. Jag tror faktiskt det har hjälpt rätt bra att sova på den där rullen. Och vilan förstås – har ju inte tränat sen i måndags bortsett från promenader och lite cyklande till/från skolan. Att träna ben varje dag i veckan var liksom inget alternativ med tanke på att jag knappt kunde röra mig efter måndagens benpass😉 Först igår eftermiddag började benen kännas någorlunda normala igen.

Anyways, vad hittar ni på idag?

20121117-110600.jpg

One thought on “Lazy Saturday morning

  1. Ja. Sådana dagar behöver man !!!! Mysmorgon är de bästa =)
    Idag är det träning (som du såg hehe), lite fix hemma och sedan middag ute med killen. =)

Kommentera

