nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Fruktig frulle

1 kommentar

20121114-091302.jpg

Med frullen min i magen är det nu dags att bege sig till skolan för ännu en lång dags pluggande. Mer anatomi såklart och lite biomekanik. Axeln är strulig som f-n idag med och vore det inte för att jag sovit med en tjock och hård benlinde-rulle under axeln inatt så hade jag nog inte kunnat sova alls. Ska leta fram en tennisboll att sova med. Inte vidare skönt, men definitivt bättre än att sova utan.

Var försiktig med era kroppar därute och lyssna på varningssignalerna ni får, vare sig det handlar om förkylning eller smärtor. Det är inte värt att ignorera symptomen för att ta sig igenom ett träningspass (eller som i mitt fall vara kvar på ett jobb som gjorde smärtorna värre) – det straffar sig i längden.

 

One thought on “Fruktig frulle

  1. Oj oj så gott det där såg ut…..
    Synd på din axel😦 hoppas det verkligen blir bra snart

Kommentera

