nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

(Förra) Veckans träning

Lämna en kommentar

Måndag: Total megavila – mission återhämtning efter utbildningsdagar

Tisdag: 45 min PW + Ben/rumpa (gym)

Onsdag: Bröst/triceps (gym)

Torsdag: Rygg/biceps (gym)

Fredag: Vila

Lördag: Vila

Söndag: Axlar + PW

Jag har kommit ur PW-rytmen igen. Har så hemskt svårt att komma upp nu på morgonen; ju mörkare och kallare det blir, desto svårare får jag att vakna. Och det trots att jag vet jag blir så mycket piggare under dagen om jag bara får komma ut där på morgonkvisten. Skulle verkligen behöva någon som kastade klossar och leksaker på mig varje morgon – så att jag kom ur sängen – precis som mina småsyskon gjorde när jag var liten och inte ville gå upp. Kanske inte den bästa starten på dagen, men upp kom man😉

Jobbar dessutom fortfarande på att hitta tillbaks till min gamla träningsrytm, men helt lätt är det faktiskt inte. Precis som jag fick kämpa i början för att få träning till rutin överhuvudtaget, minst lika mycket kämpar jag nu för att hitta tillbaks till den punkten då man liksom blir självgående igen. Och det tar lite tid det där med att få ordning på sig själv. På plussidan har vi ju i och för sig att jag faktiskt kommit upp i fyra styrkepass i veckan nu. Och det är absolut bättre än ingenting alls.

Nu är det bäst jag pallrar mig till skolan och slår upp stora anatomiboken. Det är mycket som ska in i huvudet nu.

20121112-095617.jpg

Från gårdagens axelpass på gymmet.

Kommentera

