nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Tröttmössa på gymmet

Lämna en kommentar

20121107-212527.jpg

Bröst: Bänkpress, lutande hantelpress & pec maskinen.
Triceps: Dropset pushdowns – 3 set med 3 viktdroppar i varje, repetitioner till failure. (faaaan vad det tar!)

Idag var tålamodet inte stort på gymmet. Särskilt inte med mig själv. Axeln var lite bråkig, huvudet trött och till en början var jag ärligt talat rätt pissed off för att jag inte kunde finna fokus – vilket tydligt försämrade mina prestationer. Had to walk it off och sen köra på nytt. Så kan det va ibland. När jag väl fått andas lite så gav det sig och resten av passet gick betydligt bättre. Blev dock ett snabbpass, man får liksom inse när energin inte räcker till ibland. Och det är okej.

För övrigt är super-/trisets & dropsets en ny storfavorit vad gäller styrkeupplägg!

Kommentera

