nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Snack time

5 kommentarer

20121107-104211.jpg
Mellis på väg ner i magen och böcker överallt. Planen var att åka till skolan och plugga med klassisarna idag men efter tågkrångel vändes det hemåt istället. Så, idag blir det plugg hemma och träning i eftermiddag/ikväll med my man. Får se om det blir skolgymmet eller vanliga gymmet.

Nu ska jag äta upp och plugga lite till och bli blödig över gråtande Biggest Looser-deltagare jag hör i bakgrunden😉

5 thoughts on “Snack time

  1. Sv: Hihi ja jag är precis likadan! Samlar på mig citat hela tiden, de är så bra att läsa när man behöver lite extra pepp😀
    Vad kul att du tycker det! Träning är ju något som ska göra en glad och så att man mår bra! Kul att du verkar känna likadant! Du har verkligen en superfin blogg, ska se till att kika in här oftare!
    Kram

  2. 🙂 Härligt. Synd på tågen där, men rätt skönt att sittah hemma i tystnaden ibland också. Eller ??🙂.
    Det fina collaget nedan, i vilket program gör du det?

    • Jo nog kan det va skönt, men jag har betydligt svårare för att plugga effektivt hemma🙂 Oj, hmm.. Tja jag har typ sjuttiotolv olika fotoprogram på telefonen men jag tror att det är appen Pic Collage jag använt. Det är antingen den eller typ Frametastic.

Kommentera

