nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Dagens…

2 kommentarer

20121106-082829.jpgSpellista: Stockholm & troschockar

Låttext som fastnat på hjärnan: The smiths – There is a light that never goes out

Humör: Lugn, glad och full av kärlek till livet

To-do: Plugga inför fredagens prov

Längtan: Kvällens stand up & skrattfest på Big Ben med mina fina som jag inte sett på alldeles för länge

Planerade träning: PW till skolan/gymmet + ben/rumpa + cardio (hoppas på att låret är på min sida idag)

2 thoughts on “Dagens…

  1. Hysteriskt snygg du är kvinna! =O

Kommentera

