nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Breakfast in sofa

5 kommentarer

20121105-090218.jpg
Är det inte typiskt att man alltid vaknar tidigt när man äntligen får ta sovmorgon? Idag har jag inte mycket på agendan – tycker jag gjort mig förtjänt av att inte göra en enda vettig sak efter dom här 9 intensiva dagarna på skolan. Och imorgon börjar jag plugga inför proven så det gäller att andas ut när man kan.

Nu blir det segisfrulle framför morgontv:n – limekvarg med ananas och vindruvor plus två grova mackor med ost och gurka. Och det där inlägget jag skulle skriva innan jag däckade igår kommer om en liten stund också. Hann visst somna ifrån det igår igen.. Oops.

5 thoughts on “Breakfast in sofa

  1. Mysigt. Det var du väl förtjänt av🙂

  2. självklart är du värd den vilan =) Lycka till med pluggandet imorgon.

Kommentera

