nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Nu tar vi natt

6 kommentarer

Efter en lång dag med extremt mycket nytt att ta in i hjärnan kändes det fantastiskt med ett träningspass! Jag trodde ärligt talat inte jag skulle palla alls – har vart helt förstörd dom senaste dagarna efter skolan – men idag bestämde jag mig för att köra oavsett. Var jättepepp i morse, sen försvann det under eftermiddagen och kom tillbaks nångång under första setet rak hantelpress. Älskade bröst/triceps-pass! Funkar alltid för att få mig pigg och glad. Eller well, åtminstone peppad och glad. Pigg vettetusan..😉

Körde på skolans gym idag – funkar ju det med – men det är alltid lite speciellt att röra sig i ett gym man inte känner sig hemma i. Och jag kan inte låta bli att sakna det luftiga utrymmet jag är van vid – och normala smithar som inte är superweird! Den på skolans gym kunde jag liksom inte alls vänja mig vid. Men det funkade – fick till ett pass även om det krävdes betydligt mer tankekraft än vanligt.

20121030-214905.jpg

Hemma igen vid 21, hunnit äta och titta igenom anatomin lite snabbt men mer än så orkar jag faktiskt inte. Hur får man timmarna att räcka till? Aja.. Imorgon väntar första praktiska momentet på utbildningen! Spännande! Och nervöst – man lär nog få reda på en hel del ”fel” i ens egna teknik haha.. Well ser fram emot ännu en dag späckad av nya kunskaper – och nu lite praktiskt. Äntligen!

6 thoughts on “Nu tar vi natt

  1. Alltså…
    Ditt dygn känns som att det innehåller mer än 24 timmar…
    Slit inte ut dig! 🙂

    • Tro mig mina dygn går ALLDELES för snabbt just nu! Haha.. Slita ut och slita ut.. Ibland får man helt enkelt härda ut för att nå dit man vill🙂 Som tur är så blir jag ju färdig innan jul

  2. Visst känner man sig lite vilsen på ett nytt gym? Jag tror dock att det kan vara nyttigt att prova lite nytt ibland😀 Även fast det är fruktansvärt jobbigt😉 Haha. Kul med praktiskt moment, nu blir jag nyfiken på vad det är😀

  3. Flitigt av dig….disciplin🙂

Kommentera

