nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Fullt upp ikväll

1 kommentar

20121026-185022.jpgDet är lite tyst här idag – I know. Pluggar nämligen som en liten gris härborta för att mata in det sista i skallen inför imorgon då vi drar igång med Steg 1 på utbildningen. Har just tryckt i mig en portion minikeso med apelsin och kanel (ÄLSKA) och ska strax fortsätta skriva ihop dom instuderingsfrågor jag håller på med till mig själv. Grymt sätt att lära sig saker på!

Lite snabbt om dagens träning också – och veckans sista styrkepass eftersom ben (ofrivilligt) uteblivit: 

Körde ett effektivt förmiddagspass idag och hamnade mitt bland en drös med PT-studenter som hade praktisk utbildning. Snacka om att det började spritta i mig av glädje (och nerver) när jag insåg att det är JAG som i nästa vecka kommer hålla på sådär! Anyways, rygg och biceps!

Rygg: Latsdrag, T-bar-rodd, Lat pullovers & ländryggsresningar i ställning. Biceps (superset-trappa): Hantelcurls & koncentrerade stångcurls i cable.

Bra pass idag, även om det verkligen märks att jag tappat mycket i styrka sen i våras/somras. Men det blir ju så. Och när jag fortfarande måste ta det lugnt och försiktigt med axeln kan det inte hjälpas att jag inte kan lyfta lika tungt. MEN vi ska nog få bukt på det med. Rehab, rehab, rehab och en jäääääääkla massa tålamod.

Nu är det bäst jag fortsätter pluggandet. Ha en fin fredagskväll!

En tanke på “Fullt upp ikväll

  1. Lycka till med allt plugg i helgen =)
    Haha, känner igen mig i vad du skriver, när du talar om att man blir ett monster när man inte ätit. ALLA i min närhet känner till det, dom har med all säkerhet varit med om de stunder då jag blir ett monster. Galet !! Haha….

Lämna en kommentar