nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Oh My Squat!

2 kommentarer

20121017-122430.jpg

Gårdagens Power-pass har ni här. Som jag nämnde var det fullt fokus på backsquats och dips samt teknik. Och satan i gatan vilken träningsvärk idag! Imorgon kommer jag nog inte ur sängen alls. Rumpa och lår krampar så mycket att jag ser ut som en sköldpadda med reumatism när jag går – hilarious!

Axeln sade ifrån igår igen under mitt 5:e set dips (trots att jag körde med mindre belastning och fötterna på bänk) så det var bara att erkänna för sig själv att det var dags att lägga ner. Superfrustrerande verkligen! Men jag vet ju by now att det inte tjänar någonting till att stå där och stånga huvudet mot väggen om det gör ont. Gotta choose my battles och den här fighten vinner inte viljan.

Så snälla lilla axel, bli bra snart igen? Jag saknar dig och din styrka!

2 thoughts on “Oh My Squat!

  1. =) Grymt pass tjejen.
    Kul att du känner dig nöjd med plugget också, jag önskar dig all lycka.

Kommentera

