nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Tisdag

1 kommentar

20121016-125706.jpg
Det känns så väldigt märkligt att inte ha tider att passa. Och man går liksom upp – inte för att man behöver – utan för att det känns som om man borde men utan att riktigt veta varför. Så känns det lite idag. Tog mig upp och ut på en blåsig morgonrunda och kom hem alldeles rufsig och svettig. Åt frukost framför tv:n och stretchade ben och säte. Visste ni att man i många fall kan stretcha bort smärtor/känningar i ländrygg och knän genom att öka rörligheten i säte/hamstrings? Ska själv göra ett försök efter att ha känt av ländryggen en hel del sedan jag började jobba som servitris igen i våras. Och i samband med mindre träning har jag ju faktiskt gått och blivit väldigt mycket stelare särskilt i ben/rumpa. Så varför inte försöka?

Nu blir det mer plugg och ikväll är det Power på Crazy P’s som gäller. Idag med totalfokus på squats och dips – och tekniken!

One thought on “Tisdag

  1. Låter som en härlig runda 🙂

    Sv: Jag älskar att träna axlar, så jag förstår verkligen att du saknar det. Men tänk vad härligt det kommer vara sedan när din axel är okej och du får köra på igen 🙂 Ungefär som när mitt knä blir bra och jag får springa, gud vad jag längtar tills dess.
    Jag kör faktiskt alla de du tipsar om 😀 Mina favoriter, så jag försöker hitta något att komplettera de med. För just de övningarna tänker jag aldrig sluta med 😉 Haha.

Kommentera

