nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

D-DAY!

2 kommentarer

20121013-075422.jpg

Så dagen börjar bra. Jag kommer inte upp riktigt i tid (fasiken att jag inte lyckas få morgonmänniskan i mig att funka!!) och är så full av nerver att jag mest irrar runt den korta tid jag har på mig hemma. Packar massa saker jag inte ens minns vad det är och hinner inte få i mig frukost. Vet inte vad för kläder som behövs, drar på mig jeans och packar ner träningsbyxor just in case. Får panik när jag är på väg till tunnelbanan och får syn på massa träningsklädda människor.

Okej jag hinner i tid i alla fall. Nu ska jag försöka andas lite också. Gosh det är verkligen första skoldagen!

2 thoughts on “D-DAY!

Kommentera

