nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Torsdagsmorgon

2 kommentarer

20121011-105557.jpg

Fem kilometer senare känns kroppen piggare och magen skriker efter mat. Lyckades inte riktigt hålla samma tempo som jag brukar; benen kändes tunga den här morgonen; men jag kom i alla fall ut. Jag får kämpa betydligt mer med mig själv vad gäller den biten nu när jag är tillbaks i stan. Vet inte varför, men tror det har att göra med att det inte känns fullt så rofyllt och meditativt att vara utomhus här i jämförelse med vad jag just lämnat. Men skam den som ger sig!

Nu måste jag stoppa nåt i magen så den håller tyst.

2 thoughts on “Torsdagsmorgon

  1. Du är grymmisch. Punkt.
    🙂

Kommentera

