nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Dagens träning

Lämna en kommentar

När man tränar med Patric på Crazy P’s får man lära sig mycket nytt. Bulgarian Bags har jag snuddat vid tidigare men aldrig kört ett helt pass med – förrän idag. Snacka om att jag får jobba på greppet! Mina små händer krampar rejält efter passet!

Idag blev det fokus på styrka för hela kroppen och det kändes vill jag lova. Var längesen nu jag körde ett rent styrkepass och kroppen känns inte alls i form efter förkylningen. Men som Patric försökte tuta i mig (för jag blir ju lätt pissed off på mig själv när kroppen känns svag och stum): Här tänker vi inte på sånt – vi gör bara så gott vi kan och fokuserar på att göra vårt bästa.

Det behövs ibland – någon som bankar lite vett i en. Här har ni dagens pass, på engelska för att jag inte orkade ändra bilden 😉

20121011-211409.jpg
Varje superset = 3 set x 10 reps per övning.

Kommentera

