nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Plankar du ofta?

4 kommentarer

Trillade in hos Bodycomf och fick syn på hennes Fredagsfight – PLANKOR! Det vill säga det går ut på att under en dag få ihop totalt 30 minuter i plankor. Eftersom jag inte läst inlägget förrän nu precis så bestämde jag mig för att köra utmaningen imorgon, för jag blev så himla sugen. Riktigt taggad faktiskt och det behöver jag verkligen. Dessutom passar det ju perfekt när mannen kommer hit. The more the merrier, right? Och han backar aldrig när jag kommer med knasiga påhitt eller utmaningar, fantastisk som han är!

Som Bodycomf uttryckte det: DET FINNS ALLTID PLATS FÖR EN PLANKA. Någon som vill köra med mig imorgon? Läs inlägget och feel free to hojta till🙂



4 thoughts on “Plankar du ofta?

  1. Haha, va fånigt – jag har ju redan läst det här (alltså läst iden här bloggen) 🙂
    En annan fånig sak:
    Jag läste det här om plankan och tänkte; jag ska testa jag med!
    Fast 30 minuter lät jävligt mycket.
    Pallade i 16 minuter, sen höll jag på att dö (bokstavligen).

    … det var inte förrän dagen efter jag förstod att det var 30 minuter totalt, inte i ett svep.🙂

    • HAHAHA!!! Kan inte sluta skratta åt plankan-grejen! Men seriöst?! 16 minuter planka med bra teknik och allt?! Vem är du? Gunde Svan?!

      Lustigt att du varit inne här tidigare. Hur kommer det sig?

  2. Jag ramlade på det här när jag satt och slösurfa för nån vecka sen sisådär.
    Hur och varför vet jag inte – men det är ju så det är när man slösurfar.
    Man vet inte.

    Haha…nä ingen Gunde precis och jag vette fan hur jag klarade så länge.
    Det längsta annars brukar vara mellan 3 och 4 minuter,
    Lustigt nog var axlarna det som tog mest stryk.🙂

Kommentera

