nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Let’s skapa rubriker!

6 kommentarer

Ja, ni ser ju att jag är tillbaks igen. Blogginläggen kommer allt oftare och med jämnare mellanrum – och det är SÅ skönt att äntligen känna lite inspiration igen. Till mat, träning, bloggläsandet, skrivandet – ja ALLT. Sen jag sa upp mig har allt det där börjat komma tillbaks i en rasande fart och den där enorma frustrationen och rädslan har börjat dra sig undan nu. För ja, jag blir faktiskt uppriktigt rädd när jag känner mig som en skugga av mig själv. När ingen vilja finns eller orken gömmer sig i dunkla vrår. När inspirationen och kreativiteten känns så långt borta att jag inte når den med fingertopparna ens om jag sträcker mig så långt det går. Och så hade jag känt mig alldeles för länge den dagen jag började förstå vad det berodde på och bestämde mig för att ändra på saker. Precis som jag hade gjort där för nåt år sen då jag bestämde mig för att förändra hela mitt liv och börja träna. På riktigt.

Men som många utav er nog också vet så kan det ta lite tid – det där med att få ordning på sig själv igen. Få till det där med balansen igen och hålla den. Och så funkar det ju även med kreativiteten och idéerna och bloggandet. Så kanske kan lite hjälp på traven vara bra?

Jag läste i dunderhärliga Erikas blogg om det där med rubrikerna. Att hon (och många andra) tagit hjälp av er läsare när inspirationen fallit lite kort. Och jag gillar verkligen idén! Så, fina ni, hjälp mig? What to do? Jo såhär:

Skriv en kommentar där du ger mig en rubrik – vadsomhelst kan det stå – som handlar om något du vill läsa. Kan vara allt mellan himmel och jord, alltså inte bara träning/kost utan vadsomhelst du är nyfiken på. När jag fått en rubrik så är det upp till mig att skriva ett inlägg till det och publicera här på bloggen. Okey? So fire away!

20121005-130355.jpg

6 thoughts on “Let’s skapa rubriker!

  1. =) Vilken rolig idé. Rubriken ”Cravings” röstar jag på =)

  2. Ah, visst är det perfekt att låta andra bestämma ibland? ;D
    Jag gillar ju inlägg som innehåller punkter med ”Det här visste ni inte om mig” & ”min drömkropp” & ”det här äter jag absolut inte”

  3. Självklart vill jag höra om `”Mannen” och ”Bönan”. Jag vill höra dina fina ord så att det känns som att du är här hos mig. Jag vill vara uppdaterad, Jag vill också ha en rubrik som lyder ”Om jag skulle få göra sönder precis vad jag ville skulle det vara..”

Kommentera

