nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Sött & syrligt

8 kommentarer

 

20121004-165315.jpg

En del av dagens frukost. Idag var jag sugen på det där syrliga jag älskar igen, men kunde inte hitta lime NÅNSTANS. Antar att det lite är nackdelen när man inte är hemma hos sig själv – ens ”måste-finnas-hemma-mat” finns liksom inte alltid. Tursamt nog så hittade jag massor av citroner och det gick ju minst lika bra!

Dagens blev alltså turkisk yoghurt blandad med lite kvarg, vaniljpulver och saften från en halv citron. Mums! Och sen kröp jag nästan in i skafferiet för att hitta gottigheter att ha i, vilket resulterade i en mix av fullkornsflingor, torkade jordgubbar, frysta björnbär, pumpa- och solrosfrön, pinjenötter och en släng krossade pepparkakor. Till det åt jag också ett kokt ägg och en kopp kaffe.

Nu kommer visst solen fram också, så kanske blir det en till mysrunda därute med kameran?

8 thoughts on “Sött & syrligt

  1. ps. tack för de fina kommentarerna på bilderna jag tagit! 🙂
    ha en super go dag! 😀

  2. Tack Nicole! Jag är otroligt nöjd! Klippkort i Karlsborg finns inte, men jag tror det kostar 50 kr att träna på moliden. jag själv tränar på K3 gymmet, Du hade hemskt gärna fått hänga på mig, men jag har gått och blivit sjuk och bestämt mig för att vila veckan och bli frisk till Tjurruset på lördag :O) Hoppas du får någon träning gjord! kram kram

    • Det tror jag det att du är 🙂 Nej, jag googlade lite men kunde inte hitta något annat än det du säger om Moliden, men kändes lite onödigt att slänga ut 50kr per dag för att träna hela veckan. Får köra desto mer kondition den här veckan istället då 😉
      Hoppas du känner dig friskare snart! Förkylningar suger ju. Kram

  3. Bra tips på frukost där. Måste testas =) Ha det så bra tjejen. Du verkar njuta…

Kommentera

