nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Kom spring på gömda stigarna i skogen

Lämna en kommentar

20121004-100819.jpg

…hade jag lust att sjunga i morse när jag pinnade på i leran. Tror att jag har blivit lite Pocahontas-skadad efter att ha tittat på filmen i helgen och sjungit på låtarna i dagar. Can’t help it – jag är en riktig sucker för Disney och särskilt Pocahontas! Och faktiskt kan jag känna mig lite som hon när hon springer runt i skogen och sjunger. Haha…

Skämt åsido, skogen är frickin amazing. Och som morgonrunde-material är dom här omgivningarna helt fantastiska med alla vackra vyer, tusentals stigar och massor av olika underlag där dom flesta är mjuka och underbara att gå/springa på. Älskart älskart älskart! Och ja, jag kanske måste övertala mig själv att ta mig ut i den kyliga morgonen – VARJE morgon är faktiskt en inre kamp – men jag ångrar aldrig en runda. Någonsin. Och varje morgon jag tar mig ut är en stor vinst mot den där jädrans morgontrötta typen i mitt huvud. Så jävla gött!

Kommentera

