nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Senaste kärleken

10 kommentarer

20120924-085856.jpg

Ja någon träning blir det ju fortfarande inte av som sagt, så ni får helt enkelt stå ut med massa matsnack ett tag till😉 Min kärlek för den senaste kvargblandningen bara växer och växer och jag kan inte tacka Viking nog för att han mixtra ihop det här och slängde med mig det som mellis förra veckan..! Så fina ni, har ni inte provat än så gör det:

Blanda: Kvarg, turkisk yoghurt & ev någon lättyoghurt om du vill ha. Tillsätt saft från 0,5-1 lime (lime gör allting så jädrans gott!) , vaniljpulver och/eller stevia. Och till sist – i med frukten! Mandariner, jordgubbar, persikor, meloner, nötter… Ja allt! Så sjukt gott!

10 thoughts on “Senaste kärleken

  1. Ahh, lime i kesellaröran. Det måste jag testa! Tack för tipset🙂

  2. =) tack för superbra tips

  3. Mums! Måste testas!

    Känner av en viss harmoni härinne – och jag gillar’t!🙂

  4. Åh alltså detta har jag också testat! Varför har jag glömt bort det? Skall genast återuppta lime:andet! =)

  5. Åh, detta får bli kvällens mellis!😀

Kommentera

