nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

På väg tillbaka!

1 kommentar

20120830-182920.jpg

Känner äntligen hur träningsglädjen kommer smygandes tillbaka! Jo, min kropp är fortfarande sliten och trött. Jepp, jag har fortfarande svårt att få i mig maten jag behöver. Och nej, jag orkar fortfarande inte träna som förut – lika ofta eller mycket. Men jag är äntligen på väg tillbaka – och det känns kul igen.

Har i veckan kört både Hybridträning & mitt livs första Kettlebellspass. Jobbigt som fan och båda två ordentliga utmaningar. Och full av både blåmärken och träningsvärk är jag. Men jag mår SÅ mycket bättre när jag fått köra hårt. Även om passen blir färre och kortare. Just nu är det det som funkar; kort, intensivt, nytt och roligt. Men hårt är det ju likväl. Och att träna med Patric är super! Rolig och inspirerande – och väldigt duktig på att komma med tips och hjälp vad gäller teknik. Gillas.

Rekommenderar verkligen att titta in på hans gym om ni kan! Första passet är gratis 😉

One thought on “På väg tillbaka!

  1. Kör inte för hårt bara. Men kul att du känner att du är på väg tillbaka =)

Kommentera

