nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Tisdagsträning

5 kommentarer

20120815-083052.jpg

Igårkväll fick jag verkligen kämpa för att ta mig iväg och träna. Hade ingen lust alls, men det har jag ju heller inte haft på ett tag och därför kändes det extra viktigt att få iväg mig själv. Jag har aldrig ångrat ett utfört pass – och jag vet ju att enda sättet för mig att komma tillbaka nu är att faktiskt träna och hitta det roliga i det. Sa till mig själv att det var okej att ta ett kortare pass – bara jag gjorde NÅNTING. Så, snöra på skorna och ut i kvällsluften.

Sprang 3 km och varvade det med korta inslag av återhämtnings-PW. Hittade en liten skogsdunge och en parkbänk, gjorde ett gäng utfall, crunches & plankor. And that’s it. Och när jag väl var färdig var jag ändå nöjd med att jag bara kommit ut och rört lite på mig.

Innan sängen förberedde jag smoothies inför jobbet. Testade att ha i färsk mynta i min blåbärssmoothie – tummen upp för det hörrni!

5 thoughts on “Tisdagsträning

  1. Sprang? Du hatar väl att springa? Grymt!

  2. Überbra att du gav dig iväg ändå!
    ett steg i rätt riktning

  3. Härligt jobbat!

    Låter himla gott med smoothies, måste blir bättre på att göra sånt! 🙂

  4. ibland är det precis det man behöver.. lite lugna lätta pass för att få igång suget igen 😀

Kommentera

