nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Pysselmaja

5 kommentarer

20120808-130417.jpg

Sjuk, hemma från jobbet och rastlös. Så jag passar på att göra sådant jag älskar men inte riktigt hinner med längre; diverse pyssel & just nu i form av kalenderdekorationer. Har ju dessutom kämpat med motivationen på sistone, så vad passar bättre än att göra en liten visionboard för att inspireras lite? All motivationshjälp är bra motivationshjälp.

5 tankar om “Pysselmaja

  1. Det är svårt när inspirationen falnar, men jag har varit nyfiken ett tag på dina kalenderdekorationer(du visade någon lite bild förut) kan man kanske få se lite fler bilder?

  2. Först och främst krya på dig! Att pyssla är alltid skönt och motiverande. Det hjälper förhoppningsvis. Sedan, får jag för mig, verkar det som att du har det lite jobbigt just nu (?) och därför skickar och också med en stor och varm kram! KRAM

  3. Nej stackare !!! Krya på dig….. Är det en träningskalender?!

  4. Du är tillbaka på nolltid men gör det inte för fort. Ibland är det fruktansvärt hälsosamt att ta vara på allt det andra som inte är träning med 🙂

Lämna en kommentar