nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Älskade avokado

11 kommentarer

20120806-082705.jpg

Har hittat tillbaka till min stora avokadokärlek efter att ha förätit mig på det. Marvellous! För avokado är det bästa som finns – och avokadomackor är om möjligt bättre. Idag kör vi havreknäcke med mosad avokado, rökt kalkon och tomat. Fantastiskt gott!

11 reaktioner på “Älskade avokado

  1. Avokado med örtsalt – slurpfilibabba!!!!

  2. Åh, avdokado som är så gott! :D

  3. Mums. Jag älskar avokado =)
    Testa Fädboknäcke (surdeg), med avokado på. Sååå gott. Brödet är en smakupplevelse i sig =)

  4. Mumma! Var helt besatt av avokadomackor ett tag.. Synd bara att det är så ”dyrt” med avokado (jämfört med annat frukt o grönt)

  5. Åh vad gott. Iallafall om man hittar den där perfekt mogna avocadon!! :)

  6. Jag brukar också köra avokado på knäcka, med rödlök, citronsaft och salt. Vansinnigt gott :) är impad av dig tjejen! Du verkar så grym!

  7. har oxå haft en avokadosvacka då jag inte alls velat ha de.. men precis som du tog jag en knäckis med mosad avokado på här om dan, toppatmed gurka och lite salt och hallelujha.. thank god att jag gillar det igen! =D sjukt gott!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 586 andra följare