nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Vem är jag?

6 kommentarer

Trillade över denna lilla grej i Annies blogg för ett par dagar sen och har nu sett den lite överallt – så nu kör jag också en liten frågeutmaning till er läsare:

Vilka 3 ord skulle du använda för att beskriva mig och den bild du fått av mig?

Himla nyfiken är jag på vad ni har för tankar kring mig så jag hoppas verkligen det trillar in nån liten kommentar 🙂 Intressant skulle det vara att se om ni fått en bild av mig som överensstämmer med den faktiska Nicole som finns här bakom bloggandet.

6 thoughts on “Vem är jag?

  1. Den bild jag fått av dig genom bloggen är att du är väldigt envis och målmedveten vad du än tar dig för i livet. Också att du är sådär varm, härlig och omtänksam som människa. Och mycket kloka och sunda tankar!

  2. Jag ser dig som envis till tusen, målmedveten och strålande. På det där ”hon som utstrålar glädje energi och får andra att må bra med sin närvaro” sättet.

  3. Hmm, ganska svårt sånt här, men vissa bitar tror jag att jag är ganska rätt på. Ok here goes. Ursäkta mitt svamlande.. =) Du måste svara om du själv tycker jag är någorlunda rätt, ok?

    Det kanske främsta sida jag lagt märke till är din ”konstnärliga” sida. Du funderar, tänker och filosoferar (tror jag). Du målar ju också.
    Ja, du verkar klok för din ålder (jag tror du varit med om en hel del, helt enkelt, dessutom vet jag att du gillar att läsa), tror inte jag själv hade kommit så långt när jag var i din ålder, vet inte är du 22, eller 23?
    Sen har du juh själv skrivit att du är en känslomänniska och de märks via bloggen, där känner jag igen mig, även om jag försöker tänka rationellt stundom.
    Sen tror jag att du när du väl sätter ett mål så blir det så (ja kanske envis, målmedveten). Eftersom jag som sagt tror att du är ”tämligen” (mihihi) klok och så vidare. Du inser med andra ord tankens kraft. Du skriver och ventilerar dina tankar etc..
    Jag tror också du är väldigt snäll så länge man respekterar dig, är schysst mot dig, lojal kanske etc, men det finns nog en liten vildkatt där ibland också, eller? 😉

    • Hahaha underbara kommentar! Älskar svamlandet – är likadan själv – och det verkar som om du fått en jäkligt bra bild av den jag faktiskt är genom bloggen ändå 🙂 Du är pretty spot on, if I may say so!

Kommentera

