nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Frulle & jobb

8 kommentarer

20120628-094504.jpg

Så är frullen i magen och jag på väg till jobbet för ännu en dags arbete. Idag skulle jag bra mycket hellre sitta ute i det fina vädret, men a girl’s gotta do what a girl’s gotta do right?

Senare blir det ett mördande ben/rump-pass på gymmet. Viking tränar am. fotboll så jag drar med mig en kollega från jobbet och har planerat allt möjligt djävulskap att utsätta musklerna för. Taggad! (Kanske mest för att jag har med mig mina nya shorts! 😉 )

8 thoughts on “Frulle & jobb

  1. Tänkte på de igår när jag såg dina shorts, du brukar inte ha de:/. Det var äntligen dags nu? Du kommer älska dem!!

    • Mm, helt rätt observerat 🙂 Men nu var tiden inne. Ute ur garderoben eller vad man ska säga 😉 Och ja – jag är tokkär!

      • Amazing, de gjorde du rätt i!
        Jag är helsugen på de blåa med…. och ett par gröna som finns på nätet.. Snygga och sjukt sköna!

      • 😀 Känner det jag med. Åh jag vill ha i alla färger som finns känner jag. Tänker köpa dom svarta som finns på Stadium och nu blev jag sugen på att titta vad som finns online haha.. omg jag börjar redan utveckla ett beroende 😉

  2. Hade väldigt väldigt gärna suttit ute i det fina vädret jag med idag. Men våra dagar kommer dom med 😉 Haha.

  3. =) grymma bilder från ryggpasset nedan.
    Vad använder du för bildredigerings-program?

Kommentera

