nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Nya träningsvänner

9 kommentarer

Jag är inte typen som hittar saker på rean – eller som när jag väl hittar dom inte alls har pengar att köpa dom för. Men ibland har man visst lite flyt ändå! Fick med mig lite nya träningsplagg hem från stan idag och dom är himla välkomna i min växande samling. Ska presentera dom lite närmare vid senare tillfälle – men en sak är säker: JAG ÄLSKAR MINA NYA UNDER ARMOUR-SHORTS!

20120627-183643.jpg

9 thoughts on “Nya träningsvänner

  1. Aaahh, var har de rea på under armour? Jag är tokförälskad i både shortsen (har redan två färger)och toppen!

  2. Mamma å pappas nya kompis 🙂 vi får hem henne om 1,5 vecka 🙂

  3. Å vart har du fyndat? Alltid kul med nya träningskläder 🙂

  4. snygga träningskläder! skulle faktiskt hellre gå runt i träningskläder hela dagarna istället för vanliga kläder, så illa är det haha. spenderar dessutom hellre pengar på det än vanliga kläder också 😉

Kommentera

